Instagram dla instytucji kultury. Strategia i dobre praktyki - webinarium

Szkolenie ma na celu zaznajomienie uczestników z możliwościami komunikacyjnymi i promocyjnymi platformy Instagram w perspektywie funkcjonowania instytucji kultury. Szkolenie ma wymiar praktyczny, dzięki czemu uczestnicy po jego zakończeniu będą mogli wykorzystać zdobytą wiedzę i umiejętności w swojej codziennej pracy. Zakres szkolenia obejmuje m.in.: wprowadzenie do platformy i omówienie jej funkcjonowania, przedstawienie formatów publikowanych treści, dobrych praktyk w ich tworzeniu i możliwości ich targetowania do konkretnych grup odbiorców, dobór hashtagów, dobre praktyki w doborze grupy docelowej, omówienie zasad funkcjonowania algorytmu Instagrama, a co za tym idzie – wskazanie metod zwiększania zasięgu i zaangażowania pod publikowanymi treściami, wprowadzenie do możliwości reklamowych na portalu Instagram, przedstawienie narzędzi do tworzenia contentu na portalu Instagram.


Plan szkolenia, cz. I, 12.04.2021:

10.00-10.10 Rozgrzewka techniczna, przywitanie uczestników.
10.10-12.00 Profil firmowy na Instagramie – wstępna charakterystyka wizytówki na portalu. Algorytm Instagrama. Charakterystyka postów: typy contentu, kiedy publikować. Komunikacja na Instagramie, angażujące copy, hasztagi.
12.00-12.15 Przerwa
12.15-13.15 Jak budować społeczność wokół profilu? Statystyki na Instagramie. Trendy Instagrama, które trzeba znać.

Plan szkolenia, cz. II, 14.04.2021:

10.00-12.00 Instagram Stories. Praktyki działań instytucji kultury na Instagramie. Przegląd inspiracji i case studies. Przydatne aplikacje do tworzenia contentu.
12.00-12.15 Przerwa
12.15-13.15 Wprowadzenie do reklamy na Instagramie. Możliwości reklamowe platformy. Targetowanie przekazów organicznych o reklamowych na Instagramie. Sesja Q&A.

Informacje organizacyjne:

Aby wziąć udział w webinarium należy:
• zapoznać się z Regulaminem Szkoleń (link: regulamin)
• posiadać dostęp do komputera lub urządzenia mobilnego podłączonego do sieci internetowej, wyposażonego w głośniki lub możliwość podpięcia słuchawek,
• posiadać system Windows 7 lub nowszy / Mac OS wersja 10.13 lub nowszy / Android/ iOS.
• posiadać przeglądarkę Microsoft Edge / Mozilla Firefox 75 lub wyższy / Google Chrome
• wejść o określonej godzinie do „wirtualnego pokoju”, którego adres Uczestnik otrzyma przed spotkaniem w wiadomości e-mail od Organizatora.

Szkolenia będzie realizowane  z wykorzystaniem platformy Zoom.

Liczba uczestników – 30 osób

Na zgłoszenia czekamy do 2 kwietnia 2021 roku (link: formularz zgłoszeniowy).

O przyjęciu na listę uczestników decyduje kolejność zgłoszeń. Osoby zakwalifikowanie do udziału w szkoleniu otrzymają informację zwrotną od organizatora najpóźniej do dnia 6 kwietnia 2021 roku.

Koszt udziału w szkoleniu wynosi:

150 zł netto – dla instytucji finansowanych ze środków publicznych (link: oświadczenie do wypełnienia)

184,50 zł brutto - dla instytucji niefinansowanych ze środków publicznych i osób prywatnych


Ukończenie szkolenie będzie udokumentowane zaświadczeniem sygnowanym przez Łódzki Dom Kultury.

Prowadzący:

Anna Ledwoń-Blacha

Anna Ledwoń-Blacha: Co-founder & creative director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays. Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press. Szkoleniowiec – głównie w zakresie mediów społecznościowych i customer experience. Była trenerka w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych, obecnie trenerka w IAB Polska. Współautorka kilku kursów e-learningowych. Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Ambasadorka Małopolskiego Festiwalu Innowacji. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo-Hutniczej czy Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu (Wyższa Szkoła Europejska) oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu (Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie). Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami, zgłębia temat customer experience oraz nowych mediów.

2021-04-12 godz. 10:00

2021-04-14 godz. 10:00

Czas trwania: 3+3 h

Cena: 150 zł netto (184,50 zł brutto)

Miejsce: online

Zapisz się:

tel. 797 326 219