Intytucje kultury on-line - webinarium

Czy da się przenieść kulturę on-line? Czy możemy konkurować o uwagę z platformami takimi jak Netflix czy HBO?
Wszyscy się teraz trochę boimy i jednocześnie wszyscy tęsknimy za normalnością. Internet jest zaśmiecony, rozdyskutowany, pełen szumów. Jak określić misję instytucji kultury w takich warunkach? I jakie działania kulturalne prowadzić online, by tego szumu nie powiększać? Jak pomóc ludziom poprzez kulturę?
Na webinarze znajdziecie 150 minut konkretnych inspiracji, studiów przypadków, narzędzi, które można wykorzystać oraz solidną dawkę wiedzy z działań marketingowych w sieci.

Podczas webinaru:

Plan spotkania:
9:50-10:00 Rozgrzewka techniczna
10:00-10:30 Jak przenieść swoją misję on-line? Przegląd możliwości prowadzenia działalności w internecie z uwzględnieniem najnowszych trendów i wyzwań.
10:30-11:00 Case study. Inspiracje dla przeniesienia działalności instytucji kultury w świat on-line. w tym content marketing i działania społecznościowe.
11:00-11:30 Działania marketingowe on-line. Sposoby komunikacji oferty on-line, omówienie działań promocyjnych i szerzej marketingowych.
11:30-12:00 Narzędziownik. Programy i aplikacje przydatne przy działalności w sieci, w tym do prowadzenia live, społecznościowe, do badań publiczności, działań content marketingowych.
12:00-12:10 Na co zwrócić uwagę? Dobre praktyki w zakresie udostępniania zbiorów i działań on-line w tym otwarty dostęp i creative commons oraz user generated content.
12:10-12:30 Pytania i odpowiedzi.

Informacje organizacyjne:
Uczestnik, który chce wziąć udział w webinarium, powinien spełniać następując warunki: Liczba uczestników - 20 osób
Na zgłoszenia czekamy do 14 maja 2020 r.

UWAGA!
Rejestracja na webinar została zakończona.

Koszt udziału w szkoleniu wynosi:

50 zł netto - dla instytucji finansowanych ze środków publicznych (oświadczenie do wypełnienia)

61,50 brutto - dla instytucji niefinansowanych ze środków publicznych i osób prywatnych


Pobierz: Oświadczenie na potrzeby zwolnienia szkoleń z podatku VAT

Opłata za udział w webinarium przyjmowana jest wyłącznie przelewem na konto ŁDK: PKO BP I O/Łódź 44 1020 3352 0000 1002 0014 2562, Łódzki Dom Kultury, ul. Traugutta 18, 90-113 Łódź

Ukończenie szkolenie będzie udokumentowane zaświadczeniem sygnowanym przez Łódzki Dom Kultury.

Prowadzący:

Grzegorz Jędrek

Autor bloga o PR, marketingu kultury wniedoczasie.pl. Na swoim koncie ma m.in. pracę w biurze prasowym, zarządzanie komunikacją międzynarodowego Ośrodka "Brama Grodzka - Teatr NN", znanego z działań internetowych i udostępniania zbiorów online, współpracę z Agencją Warszawa, opiekę nad mediami społecznościowymi Katolickiego Uniwersytetu Lubuskiego, budowanie marek lokalnych. Wykładowca akademicki, szkoleniowiec - współpracował w tym zakresie m.in. z Narodowym Centrum Kultury, Instytutem Kultury Miejskiej w Gdańsku.

2020-05-18 godz. 09:50

Czas trwania: 2,5 h

Cena: 50 zł netto (61,50 zł brutto)

Miejsce: on-line

Zapisz się:

tel. 797 326 219