Jak promować instytucję kultury przy niskim budżecie? - webinarium

Czy niski budżet na promocję oznacza niemoc? Niekoniecznie. Choć pieniądze z pewnością wiele ułatwiają, to da się je przynajmniej w części zastąpić pracą i wiedzą. Choć trzeba wtedy zmienić swoje nastawienie, przygotować się na maraton i stosować niekonwencjonalne środki komunikowania się z odbiorcami.
Na szkoleniu online omówimy, w jaki sposób wykorzystywać ograniczone zasoby, jakie formy i platformy wybierać do promocji niskobudżetowej i jak skupić swoje działania tak, by uzyskać jak najwięcej małym kosztem.
Wyjaśniamy ideę i zasoby niskobudżetowego marketingu, skomentujemy wybrane przypadki zaproponowane przez uczestników szkolenia, pokażemy pomysłowe case study, a także przekonamy do budowania spójnej strategii. Praktykę uzupełnimy niezbędną teorią, a wszystko z przestrzenią na możliwość zadawania pytań.

Plan szkolenia:
10.00-10.20 Przedstawienie planu szkolenie i rozgrzewka dla uczestników połączona z wstępnym rozpoznaniem barier komunikacyjnych.
10.20-10.45 Ustalenie własnej pozycji na rynku, ćwiczenie.
10.45-11.30 Dobre praktyki - prezentacja ciekawych działań z sektora kultury (i nie tylko) - prezentacja i dyskusja.
11.30-11.35 Przerwa
11.35-12.15 Niskobudżetowa promocja - podstawowe zasady - prezentacja, dyskusja.
12.15-12.55 Jak wcielić w życie innowacyjny plan promocji? - ćwiczenie wraz z dyskusją i odpowiedzią na pytania
12.55-13.00 Podsumowanie i zakończenie szkolenia

Informacje organizacyjne:

Aby, wziąć udział w webinarium należy:


Szkolenia będzie realizowane  z wykorzystaniem platformy Zoom.

Liczba uczestników – 30 osób

Na zgłoszenia czekamy do 1 czerwca 2021 roku (formularz zgłoszeniowy -kliknij).

O przyjęciu na listę uczestników decyduje kolejność zgłoszeń. Osoby zakwalifikowanie do udziału w szkoleniu otrzymają informację zwrotną od organizatora najpóźniej do dnia 2 czerwca 2021 roku.

Koszt udziału w szkoleniu wynosi:

150 zł netto – dla instytucji finansowanych ze środków publicznych (link: oświadczenie do wypełnienia)

184,50 zł brutto - dla instytucji niefinansowanych ze środków publicznych i osób prywatnych

Ukończenie szkolenie będzie udokumentowane zaświadczeniem sygnowanym przez Łódzki Dom Kultury.

Prowadzący:

Grzegorz Jędrek

Autor bloga o PR, marketingu i kulturze - wniedoczasie.pl, doktor literaturoznawstwa. Na swoim koncie ma m.in. pracę w biurze prasowym, zarządzanie komunikacją międzynarodowego Ośrodka "Brama Grodzka - Teatr NN", znanego z działań internetowych i udostępniania zbiorów online, współpracę z Agencją Warszawa, opiekę nad mediami społecznościowymi Katolickiego Uniwersytetu Lubuskiego, budowanie marek lokalnych. Wykładowca akademicki, szkoleniowiec - współpracował w tym zakresie m.in. z Narodowym Centrum Kultury, Instytutem Kultury Miejskiej w Gdańsku.

2021-06-09 godz. 10:00

Czas trwania: 3h

Cena: 150 zł netto/ 184,50 zł brutto

Miejsce: on-line

Zapisz się:

tel. 797 326 219