Planowanie, realizacja i wykorzystanie przekazu filmowego w działaniach i promocji organizacji kulturalnej, 20-21.09.13

Jak prawidłowo kadrować? Co to są zasady złotego podziału? 20 i 21 września 2013 r. uczestnicy warsztatów mieli okazję poznać tajniki związane z planowaniem i realizacją przekazu filmowego. Było inspirująco!
więcej

Myślimy twórczo. ABC kreatywności, 6.09.13

6 września 2013 r. warsztat "Myślimy twórczo. ABC kreatywności" rozpoczął jesienną edycję szkoleń. Rewelacyjne spotkanie. Zaskakujące, ale tylko w pozytywnym sensie! - relacjonuje jedna z uczestniczek. Co się działo? Zapraszam do zapoznania się z krótką relacją.
więcej

Metodologia tworzenia aplikacji o grant w ramach konkursów ogłaszanych przez MKiDN - Wieluń, 3.09.13

3 września 2013 r. w Wieluniu odbyło się szkolenie zorganizowane przez Regionalną Akademię Kadr Kultury. W szkoleniu wzięli udział pracownicy regionalnych placówek kultury z powiatów: wieluńskiego, wieruszowskiego, pajęczańskiego.
więcej

Strategie mobilizowania do lokalnego działania, 26.07.13

Mamy pomysły, chcemy działać. Ale nie sami. Jak mobilizować opornych i niechętnych do udziały w naszych przedsięwzięciach? Jak animować społeczność lokalną, aby z czasem sama zaczęła się organizować? Animator nie narzuca konkretnych działań, ale poznaje potrzeby i zachęca do aktywności społecznej. Edukuje, motywuje, inspiruje i wspiera.
więcej

Jak potrzeba staje się matką wynalazku? O pracy metodą projektów w instytucjach kultury, 19.07.13

19 lipca 2013 r. odbyło się szkolenie z zakresu pracy metodą projektów. Posiadasz wiedzę? Umiejętności? Kompetencje społeczne? Chcesz rozwiązać nurtujący Cię problem? Ta metoda jest dla ciebie!
więcej

Animacja pracy w środowisku lokalnym, 12.07.13

Czy bycie animatorem to profesja czy cały czas powołanie? Jakimi cechami powinien odznaczać się animator? Jakie są różnice między animatorem a liderem? O tym wszystkim mogli posłuchać uczestnicy szkolenia, które odbyło się 12 lipca 2013 r. w ŁDK.
więcej

Internet w promocji kultury i projektów kulturalnych, 5.07.13

Rewolucja w sieci czyli Web 2.0. W jaki sposób można wykorzystać dobrodziejstwo dynamicznych serwisów internetowych w promocji kultury i projektów kulturalnych? Jakie są narzędzia promocji w internecie?
więcej

Partycypacja społeczna a działania kulturalne, 28.06.13

Partycypacja obywatelska to narzędzie zarządzania sferą publiczną, w której różnice interesów i oczekiwań nie mogą być rozwiązywane przez decyzje administracyjne ani przez mechanizmy rynkowe. Powinny być uzgadniane i negocjowane.
więcej

Identyfikacja wizualna materiałów promocyjnych, 22.06.13

Identyfikacja wizualna kreuje wizerunek organizacji. Ułatwia komunikację oraz tworzy więź z odbiorcami. Przestrzeganie podstawowych graficznych zasad pozwala na stworzenie spójnego charakteru firmy.
więcej

Przygotowanie oferty sponsorskiej, 21.06.13

Pozyskanie sponsora może mieć znaczny wpływ na polepszenie jakości oferty kulturalnej placówki. Jak więc zebrać się za tworzenie oferty sponsorskiej i jakich błędów należy unikać, aby nie odstraszyć potencjalnego darczyńcy?
więcej

Jak planować i realizować działania promocyjne przy niskim budżecie?, 7.06.13

Przemyślana strategia promocyjna stanowi klucz do sukcesu. Mając grube miliony można poszaleć i puścić wodze fantazji. Ale co w przypadku gdy taką kwotą nie dysponujemy? Czy można zrealizować kampanię promocyjną bez dużych nakładów finansowych? Oczywiście!
więcej

Zarządzanie instytucjami kultury, 7.06.13

7 czerwca 2013 r. dr Agnieszka Łuczak poprowadziła szkolenie z zakresu zarządzania instytucjami kultury. Szkolenie miało charakter doskonalący i było adresowanie zarówno do osób pracujących w instytucjach kultury, jak również zainteresowanych szeroko pojętym zarządzaniem w kulturze.
więcej